سخنگوی شورای نگهبان: عملیات وعده صادق ۲ دفاع مشروع و مبتنی بر موازین بین‌المللی بود بازتاب گسترده بیانات رهبر انقلاب در رسانه‌های عربی آیت‌الله علم‌الهدی: رژیم صهیونیستی خط مقدم جبهه استکبار است | شهادت، مزد ۳۰ سال مجاهدت شهید نصرالله بود واکنش عراقچی به سوالی درباره ترس از سفر به لبنان | ما از این صحنه‌ها زیاد دیدیم + فیلم ادعای منابع غربی درباره دفن پیکر سید حسن نصرالله صحت دارد؟ محل اقامت نتانیاهو مورد حمله موشکی حزب‌الله قرار گرفت (۱۳ مهر ۱۴۰۳) عراقچی با نخست‌وزیر لبنان دیدار کرد رهبر انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه: در انجام وظیفه نه تعلل می‌کنیم نه شتابزده می‌شویم + فیلم (۱۳ مهر ۱۴۰۳) دستور ویژه پزشکیان برای مراقبت از بازارها پزشکیان: امروز جلوه‌ای از قدرت، وحدت و انسجام را به جهانیان نشان می‌دهیم عراقچی وارد لبنان شد + فیلم (۱۳ مهر ۱۴۰۳) محموله حاوی کمک‌های بشردوستانه مردم کشورمان به لبنان ارسال شد (۱۳ مهر ۱۴۰۳) مراسم گرامیداشت شهید سید حسن نصرالله در مصلای تهران برگزار شد + فیلم (۱۳ مهر ۱۴۰۳) حمله به وزیر خارجه سوئد با گوجه و پیاز وسط صحن پارلمان + فیلم رهبر کره شمالی درباره استفاده از سلاح اتمی هشدار داد ایران به گزارش وزارت امنیت داخلی آمریکا واکنش نشان داد شورای امنیت موضع وزیر خارجه رژیم صهیونیستی را محکوم کرد بایدن: می‌توانیم مانع جنگ تمام‌عیار در خاورمیانه شویم تصاویری از حضور بامدادی مردم تهران پشت درب‌های مصلای امام خمینی (ره) + فیلم ویدئو| بمباران وحشیانه جنوب لبنان از سوی رژیم اسرائیل بامداد جمعه (۱۳ مهر ۱۴۰۳) ویدئو| تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقرهای موساد و یک پایگاه نظامی اسرائیل ویدئو| گفت‌وگوی جالب رئیس‌جمهور با خلبانان نیروی هوایی ارتش ویدئو| جمعه نصر | گرامیداشت شهید سیدحسن نصرالله در نماز جمعه (۱۳ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

واکنش عراقچی به سوالی درباره ترس از سفر به لبنان | ما از این صحنه‌ها زیاد دیدیم + فیلم

  • کد خبر: ۲۹۲۳۹۱
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶
واکنش عراقچی به سوالی درباره ترس از سفر به لبنان | ما از این صحنه‌ها زیاد دیدیم + فیلم
وزیر امور خارجه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران، محکم پای دوستان لبنانی‌اش هست و خواهد بود و به همین مسیر ادامه می‌دهد، در پاسخ به این پرسش که با توجه به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی آیا از سفر به لبنان نترسیده است گفت: ما از این صحنه‌ها زیاد دیدیم هم در دوران جنگ و هم پس از آن.

به گزارش شهرآرانیوز، عباس عراقچی هدف از سفر به بیروت را رایزنی و مشورت‌های سیاسی با مقامات لبنان درباره تحولات کنونی در غرب آسیا اعلام کرد.

وی گفت: ما همیشه در تماس مستقیم با دوستان مان در لبنان بودیم و اکنون هم خواهیم بود، لازم بود که از نزدیک با آنان رایزنی داشته باشیم.

رئیس دستگاه سیاست خارجی، امدادرسانی به مردم لبنان را از دیگر اهداف سفرش به بیروت دانست و افزود: مردم لبنان بر اثر بمباران‌های وحشیانه ارتش اشغالگر صهیونیستی از محل زندگی شان خارج شدند و نیاز است که به آنان کمک رسانی شوند.

عراقچی، اعلام همبستگی و همراهی با مردم لبنان علیه جنایات رژیم صهیونیستی را از دیگر اهداف سفرش به بیروت برشمرد و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران همواره حامی مردم لبنان، شیعیان این کشور و نیز حامی حزب الله بوده و هست و لازم بود که این را حضوری به دوستان لبنانی مان بگوییم.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی آیا از سفر به لبنان نترسیده است گفت: ما از این صحنه‌ها زیاد دیدیم هم در دوران جنگ و هم پس از آن. بله، دیشب دوباره بمباران وحشیانه‌ای انجام دادند و صبح هم، قبل از فرود هواپیمای حامل هیات ایرانی، اطراف فرودگاه را بمباران کرده بودند ولی ما به این چیز‌ها عادت داریم و اراده ما سخت‌تر از آن است که با این مسائل، خدشه دار شود.

نماینده ویژه وزیر امور خارجه در امور غرب آسیا هم در مصاحبه با صداوسیما گفت: حضور هیات ایرانی در لبنان در شرایط حساس کنونی با هدف حمایت از مردم و مجموعه موسسات این کشور است که در معرض تهدید‌ها و تهاجمات وحشیانه رژیم صهیونیستی قرار گرفته اند.

 رئوف شیبانی افزود: اعلام حمایت کامل جمهوری اسلامی ایران از مقاومت لبنان و محور مقاومت و در راس آن، حزب الله لبنان را از دیگر اهداف سفر وزیر امور خارجه و هیات همراه دانست.

وی همچنین گفت: وضع و شرایط مقاومت هم، وضع قابل قبولی است و شاهد این هستیم که در جبهه جنوب، خوشبختانه رزمندگان مقاومت با شدت در مقابله با رژیم صهیونیستی ایستادگی کردند و ضربات غیرقابل جبرانی به ماشین جنگی آن وارد کردند.

منبع: صداوسیما

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->